Personal Training


Miksi ja milloin valita Personal Training?


Tavoitteenasi on jokin näistä: 
Kunnon kohentaminen ja hyvinvoinnin lisääminen
Kokonaisvaltainen elämäntapamuutos
Painonpudotus tai kiinteytyminen
Saada lisää voimaa tai lihasta



Haluan palata liikunnan pariin tai kaipaan valmentajan apua ja tukea. Haluaisin jaksaa paremmin.

Lähdemme kanssasi rauhallisesti liikkeelle. Etsimme sinulle sopivat rutiinit. Treenit ovat sinulle helppoja, eikä sinun tarvitse tehdä liikkeitä jotka tuntuvat pelottavilta. Sinun ei tarvitse osata mitään, opetellaan yhdessä! Jo 1-2 treenikerralla viikossa voit hoitaa erilaisia tuki- ja liikuntaelinvaivoja ja lisäksi saat lihaskuntoasi parannettua. 


Haluan muuttaa elintapojani ja voida paremmin. Tai haluan pudottaa painoa ja kiinteytyä.

Lähdetään askel kerrallaan kanssasi kohti tavoitettasi. Keskitymme fiksujen valintojen tekoon ja ohjaamme sinua niin, että opit itse muuttamaan valintojasi terveyttä tukevaksi. Valmennus sopii sinulle jos haluat säännöllisen liikunnan osaksi elämääsi ja haluat parantaa ruokailutottumuksiasi. Keskitymme arkesi haasteisiin ja pyrimme stressittömämpään elämään. Lisäämme liikuntaa asteittain. Panostamme arkiaktiivisuuteesi ja ennenkaikkea siihen, että sinun on helppo toteuttaa näitä asioita arjessasi. Treenaat sen verran, mikä arkeesi sopii parhaiten,

Suositeltu kesto 9-12kk


Haluan lisää lihasta

Huolehdimme, että syöt tarpeeksi ja riittävän terveellisesti, jotta saat tarvittavat ravinteet lihasmassan kasvattamiseksi. Ruoka on tärkeä osa kehitystäsi. Tehdään sinulle ohjelma jossa kehität lihasmassaa järkevästi kaikki osa-alueet huomioiden. Saadaksesi lihasta treenikertoja viikossa tulee kertyä noin 3-4. Todennäköisesti olet jo käynyt jonkin aikaa salilla ja liikunta on sinulle jossain määrin säännöllistä. Ja jos ei, sekään ei ole este. 

Suositeltu kesto 6-12kk


Haluan voimaa

Haluat saada isommat sarjapainot kehiin tai olla yksinkertaisesti vahva. Varmistetaan sulle fiksu ohjelmointi keskittymällä isoihin pääliikkeisiin. Katsotaan samalla riittävä ravinnonsaanti, jotta jaksat raskaat treenit ja varmistat kehityksesi. Treenaat salilla noin 3-4 kertaa viikossa.

Suositeltu kesto 6-12kk


Tervetuloa valmennukseen!